پروژه های آریو فارمد پیـــشرو

به طور خلاصه پروژه های آریو فارمد شامل:

پروژه های آریو فارمد در این بخش به طور خلاصه عنوان گردیده است.

  • طراحی کامل کارخانه داروسازی رسام طب آریا (بصورت کامل در همه زمینه ها اعم از سازه،معماری،برق،تاسیسات و اتاق تمیز)- اشتهارد
  • اجرای کلین روم بخش API شرکت داروسازی زیست تخمیر- تهران
  • اجرای کلین روم بخش مایعات (به همراه طراحی و تامین اقلام) شرکت بهین سبز سیرجان
  • طراحی سایت کلین روم شرکت فرسان طب پارسیان-اصفهان
  • طراحی سایت کلین روم شرکت لوازم طبی ایران-رشت
  • بازبینی و طراحی سایت کلین روم بیمارستان شهید مطهری ارومیه (وابسته به معاونت غذا و داروی ارومیه)
  • طراحی سایت کلین روم دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
  • مشاوره ، طراحی و نظارت بر اجرای سایت کلین روم بخش جامدات شرکت داروسازی ایده داروی پارس- شیراز
  • مشاوره و طراحی سایت کلین روم شرکت ویولت-شیراز
  • طراحی سایت کلین روم بخش مایعات شرکت داروسازی گیاه اسانس-گرگان
  • طراحی سایت کلین روم شرکت شیمی طب امیر- شهرک دارویی برکت
  • انجام امور طراحی کارخانه داروسازی نیکان اکسیر- کرمانشاه
  • همکاری با شرکت داروسازی دکتر عبیدی در قالب تامین متریال و اجرای اتاق تمیز
  • همکاری با شرکت داروسازی اکسیر در قالب تامین اقلام اتاق تمیز(درب ،اینترلاک، متعلقات پانلینگ و …)

معرفی پروژه های انجام شده:

شرکت «ایده داروی پارس»؛ طراحی، مشاوره و نظارت بر تأسیس سایت جامدات و مایعات

  کار با صاحبان تجربه
اینکه شرکت «ایده داروی پارس» با نزدیک به سی سال تجربه، برای تأسیس سایت جامدات و مایعات خود به متخصصین «آریوفارمد پیشرو» اعتماد کرده، نشان از تلاشی دارد که تیم کاربلد و حرفه ای ما در ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفی ممکن به کار بسته است.
شرکت «ایده داروی پارس» از سال ۱۳۷۱ در زمینه تولید و عرضه انواع اسانس و داروهای گیاهی فعالیت می کند. فرآورده های طبیعی که توسط شرکت «ایده داروی پارس» عرضه می شود، با پیشرفته ترین سازوکار ممکن و بهره بری از فناوری روز تولید می شوند. بخشی از تجهیز این شرکت به فناوری روز توسط مهندسین شرکت «آریو فارمد پیشرو» صورت گرفته است.

در واقع تأسیس سایت جامدات و مایعات در شرکت «ایده داروی پارس» از مرحله طراحی گرفته تا مشاوره لحظه به لحظه و همچنین نظارت همه جانبه بر اجرای کار، توسط مهندسین شرکت «آریو فارمد» به سرانجام رسیده است.
از آنجاییکه مجموعه «آریوفارمد پیشرو»، در راه ارائه خدمات با کیفیت و جلب رضایت صد درصدی مشتری از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند، مدیران شرکت «ایده داروی پارس» از سپردن پروژه تأسیس سایت جامدات و مایعات خود به «آریوفارمد پیشرو»، با تمام وجود خوشنود بوده و از این اقدام رضایت کامل دارند.

پروژه احداث سایت آزمایشگاه میکروبی داروسازی دکترعبیدی 

پروژه کلین روم آزمایشگاه میکروبی بصورت صفرتاصد (بازنگری طراحی،تامین اقلام،اجرای پانلینگ،داکت ، برق و اجرای کفپوش) تماماً توسط شرکت آریوفارمد پیشرو انجام شده است . که طراحی سیستم توزیع هوا در نرم افزارهای اتوکد و سپس پیاده سازی سه بعدی کارگاهی در نرم افزارREVIT می باشد. طراحی و اجرای پانلینگ و سیستم های برقی و کنترلی BMS نیز در مراحل بعدی انجام گرفت.

 پروژه ساخت کلین روم اتاق نمونه برداری داروسازی دکترعبیدی 

این پروژه شامل طراحی و نصب سه دستگاه  فن فیلتر یونیت ، داکتینگ هواساز ، پانلینگ ، سیستم توزیع برق ، سیستم های کنترلی ،اعلان حریق و اجرای اپوکسی می باشد. که تماماً توسط شرکت آریوفارمد پیشرو انجام شده است.

 

 پروژه احداث سایت مایعات تزریقی داروسازی اکسیر 

این پروژه با متراژ تقریبی 3000 مترمربع پانلینگ شامل دو خط تولید مایعات تزریقی کلاس B     می باشد.که تامین بخشی از اقلام  پانلینگ به همراه درب و سیستم های اینترلاک این پروژه نیز توسط آریوفارمد پیشرو تولید و نصب گردیده است.

پروژه خط پودر داروسازی اکسیر 

اجرای کامل این پروژه با متراژ تقریبی 2000 مترمربع پانلینگ به همراه تامین اقلام  پانلینگ تماماً توسط شرکت آریو فارمد پیشرو می باشد.

 پروژه سایت تولید محصولات بایوتک بهستان دارو 

شرکت داروسازی بهستان دارو  یکی از زیرمجموعه های هولدینگ بهفار میباشد. که اجرای فاز اول کارخانه تولیدی این شرکت با هدف تولید پرتئین‌های نوترکیب به متراژ 3800 متر مربع پانلینگ (1000 مترمربع کلین روم )شامل کلاس هایB ,C,D به همراه ساخت و تامین اقلام مربوط به کلین روم تماماً توسط شرکت آریوفارمد پیشرو انجام شده است.

 این پروژه بزرگ به در سه طبقه مجزا در شرکت داروسازی بهستان دارو اجرا شده است. تنوع خطوط تولیدی در این پروژه، تآمین متریال نصب و اجرائی ، تولید متریال پیش ساخت و در نهایت پانلینگ کامل مجموعه  باعث گردیده که این پروژه جزو پروژه های خاص آریو فارمد پیشرو محسوب گردد.  

شرکت گسترش صنایع جوین؛ طراحی، مشاوره و نظارت در تأسیس سایت جامدات و بیولوژیک

خدمتی در زمینه کشاورزی نوین
مجموعه «آریوفارمد پیشرو» خرسند است، که در جهت مدرن سازی سیستم های آبیاری در صنعت کشاورزی کشور، با شرکت «گسترش صنایع جوین» همکاری کرده است.
فعالیت های شرکت «گسترش صنایع جوین» در زمینه سیستم های آبیاری نوین کشاورزی و احداث استخر ذخیره آب بوده و همکاری مجموعه «آریوفارمد پیشرو» با این شرکت به پیشبرد اهداف آن در مدرن سازی سیستم های آبیاری در صنعت کشاورزی منتج شده است.
از آنجاییکه رویکرد مدیران و مهندسین «آریوفارمد پیشرو» ارائه خدمات با کیفیت و پشتیبانی همه جانبه از مشتری است. طراحی، مشاوره و نظارت بر اجرای پروژه ساخت سایت جامدات و بیولوژیک برای شرکت «گسترش صنایع جوین» به خوبی پیش رفته و در نهایت به رضایتی دو جانبه ختم شده است.

 شرکت فردآور آزما ایرانیان؛ مشاوره و نظارت بر تأسیس سایت اتاق تمیز

تعهد به مشتری و رضایتمندی کارفرما
همکاری شرکت « فردآور آزما ایرانیان » با مجموعه «آریو فارمد پیشرو»، به تجربه ای دلچسب برای هر دو طرف تبدیل شده است. تعهد مدیران و کارکنان شرکت «آریو فارمد پیشرو» به صاحبان کسب وکار، یکی از مهم ترین دلایل رضایتمندی مشتری در پایان هر پروژه ای می باشد.
شرکت «فرد آور آزما ایرانیان» که دارای بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه واردات اقلام آزمایشگاهی می باشد. با راهنمایی و همراهی مشاوران و مهندسین مجموعه ما، توانسته تشکیلات خود را به سایت تزریقی مجهز کرده و گامی در جهت بهینه سازی عرضه محصولات خود بردارد.

 بیمارستان شهید مطهری ارومیه؛ طراحی و مشاوره تأسیس کلین روم سایتوتوکسیک

خدمتی در جهت خدمات بهینه بیمارستانی در بخش داروهای ضد سرطان
یکی از افتخارات شرکت «آریو فارمد پیشرو» این است که، نقشی هر چند کوچک در تجهیز بیمارستان شهید مطهری ارومیه به سایت سایتوتوکسیک داشته است.
سایت سایتوتوکسیک، مکانی برای ترکیب داروهای ضد سرطان می باشد و بنابراین در خدمات رسانی به بیماران سرطانی و کمک به درمان آنان نیز نقش مهمی دارد.
ارائه مشاوره و طراحی بخش اتاق تمیز سایتوتوکسیک در بیمارستان شهید مطهری ارومیه توسط تیم متعهد و دلسوز «آرویو فارمد پیشرو»، برگ درخشانی در کارنامه کاری این مجموعه به حساب می آید.

 دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه؛ طراحی و مشاوره تأسیس سایت سل تراپی

ارائه خدمات در جهت ارتقاء بخش های تحقیقاتی
یکی از پروژه هایی که توسط شرکت «آریوفارمد پیشرو» طراحی شده، تأسیس سایت کلین روم بخش سل تراپی برای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کرمانشاه می باشد. این پروژه به منظور راه اندازی تکنولوژی مدرن سل تراپی و با طراحی تیم «آریو فارمد پیشرو» به انجام رسیده است.
مجموعه «آریو فارمد پیشرو» در طراحی سایت سل تراپی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه، تمام تلاشش را به کار بسته تا نتیجه ای قابل قبول و رضایت بخش برای کارفرما به ارمغان آورد.
خوشبختانه انجام این پروژه علاوه بر اینکه تجربه کاری متفاوتی برای «آریوفارمد پیشرو» بوده، مدیران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی،درمانی کرمانشاه را نیز به تجربه یک همکاری دلچسب و متعهدانه دعوت کرده است.

 شرکت لوازم طبی ایران؛ طراحی و مشاوره سایت تجهیزات پزشکی

بستر سازی جلب اعتماد شرکت های با سابقه و صاحب نام
همکاری شرکت لوازم طبی ایران با چهل سال سابقه فعالیت در زمینه تجهیزات پزشکی، با شرکت «آریو فارمد پیشرو» برگ زرینی در رزومه کاری تیم ما می باشد.
از مرحله طراحی تا مشاوره لحظه به لحظه جهت اجرای پروژه تأسیس سایت تجهیزات پزشکی، با تلاش های دلسوزانه تیم «آریو فارمد پیشرو» صورت گرفته است.
متخصصین ما در «آریو فارمد پیشرو» تمام تلاش خود را در جهت طراحی سایت تجهیزات پزشکی بر طبق استانداردهای بین المللی به کار بسته. و به منظور بالا بردن سطح کیفی اجرای پروژه مورد نظر، از هیچ تلاشی در ارائه مشاوره دقیق و تخصصی فروگذار نکرده اند.

شرکت فرسان طب پارسیان؛ طراحی و مشاوره تأسیس سایت جامدات و مایعات

ارائه خدمات در عرصه های صنعتی
شرکت فرسان طب پارسیان در زمینه فعالیت خود یعنی تجهیزات پزشکی، از تخصص مهندسین شرکت «آریو فارمد پیشرو» بهره مند شده است.
در واقع طراحی سایت جامدات و مایعات در شرکت «فرسان طب پارسیان»، توسط مهندسین و مشاورین شرکت «آریو فارمد پیشرو» انجام گرفته است.

 شرکت رسام طب آریا؛ طراحی و نظارت بر ساخت کارخانه داروسازی رسام طب آریا

ساخت کارخانجات داروسازی با خدمات «آریو فارمد پیشرو»
شرکت «رسام طب آریا» در ساخت کارخانه داروسازی خود، به نیروهای متخصص ما در شرکت «آریو فارمد پیشرو» تکیه کرده است. در واقع از طراحی تمامی بخش های کارخانه «رسام طب آریا» گرفته، تا نظارت بر ساخت آن بر عهده شرکت «آریو فارمد پیشرو» بوده است. خوشبختانه رضایتی دوجانبه از این همکاری به دست آمده است.
کار تیمی، تعهد و مسئولیت پذیری که شعار همیشگی مجموعه «آریو فارمد پیشرو» بوده. نتیجه ای جز خوشنامی و جلب اعتماد کارفرمایان و همچنین ایجاد اشتیاق در آنان برای انجام همکاری های بیشتر برای شرکت «آریو فارمد پیشرو» به دنبال نداشته است.